90%

POVEĆAN ANGAŽMAN MIŠIĆA

20 - 45%

POVEĆANA POTROŠNJA KALORIJA

30%

SMANJENA OPTEREĆENOST ZGLOBOVA

O nordijskom hodanju

Nakon 12 godina liderstva i angažmana na promociji rekreativnog trčanja i aktivnog načina života u BiH, udruženje “Marathon” Sarajevo je odlučilo ponuditi svim zainteresovanim osobama i aktivnost Nordijskog hodanja. Sve informacije o ovoj aktivnosti kao i o ponuđenom kursu i treninzima koje će voditi posebno obučeni tim možete saznati u nastavku:

O NORDIJSKOM HODANJU

Nordijsko hodanje je tehnika brzog hodanja koja je u posljednjih nekoliko godina dosegla nevjerovatnu popularnost širom Evrope. Nastalo je kao modifikovana verzija nordijskog skijanja zbog velike sličnosti u izvedbi pokreta. Nordijski skijaši godinama su ga provodili u svojim ljetnim treninzima kao pogodan oblik koji vjerno simulira i nadopunjuje skijaško trčanje kada nema snijega.

Nordijsko hodanje unapređuje već poznate pozitivne efekte brzog hodanja, a između ostalog doprinosi očuvanju zdravlja, prevenciji povreda, osteoporoze i artritisa, poboljšanju mišićne izdržljivosti, pravilnog držanja tijela i ravnoteže te pomaže cjelokupnom održavanju fizičke spremnosti.

Pri nordijskom hodanju aktivira se 90 posto mišića, a opterećenje zglobova nogu i kralježnice smanjuje se za 30 posto, prilikom čega se sagorijeva mnogo više kalorija, a konkretan trening se sastoji od hodanja i razgibavanja uz pomoć štapova.

DOBROBITI NORDIJSKOG HODANJA

  • Aktivno angažuje 90 % mišića tijela
  • Pomaže u zdravom skidanju suvišnih kilograma: troši se od 20 do 45% više kalorija na sat nego tokom običnog hodanja
  • Čini vaše tijelo vitkijim i čvršćim
  • Pomaže pri boljem držanju tijela, smanjuje bol u leđima i popušta napetost u području ramena i potiljka
  • Jača srce i krvožilje
  • Sprečava osteoporozu i artritis
  • Smanjuje opterećenje zglobova nogu za 30%
  • Povećava pokretljivost zglobova; održava gustoću kostiju i gipkost tijela
  • Poboljšava držanje tijela i ravnotežu jačanjem mišića leđa i stabilizatora trupa
  • Pruža vam veću izdržljivost u svakodnevnim izazovima
  • Poboljšava raspoloženje i neutralizira negativne učinke psihičkog stresa

Informacije o kursu Nordijskog hodanja možete pronaći klikom na link