2018

GODINA OSNIVANJA KURSA

25

BROJ UČESNIKA PO GRUPI

4

SEDMICE TRAJANJE KURSA

Kurs Nordijskog hodanja

Nakon 12 godina liderstva i angažmana na promociji rekreativnog trčanja i aktivnog načina života u BiH, udruženje “Marathon” Sarajevo je odlučilo ponuditi svim zainteresovanim osobama i aktivnost Nordijskog hodanja. Sve informacije o ovoj aktivnosti kao i o ponuđenom kursu i treninzima koje će voditi posebno obučeni tim možete saznati u nastavku:

O NORDIJSKOM HODANJU

Nordijsko hodanje je tehnika brzog hodanja koja je u posljednjih nekoliko godina dosegla nevjerovatnu popularnost širom Evrope. Nastalo je kao modifikovana verzija nordijskog skijanja zbog velike sličnosti u izvedbi pokreta. Nordijski skijaši godinama su ga provodili u svojim ljetnim treninzima kao pogodan oblik koji vjerno simulira i nadopunjuje skijaško trčanje kada nema snijega.

Nordijsko hodanje unapređuje već poznate pozitivne efekte brzog hodanja, a između ostalog doprinosi očuvanju zdravlja, prevenciji povreda, osteoporoze i artritisa, poboljšanju mišićne izdržljivosti, pravilnog držanja tijela i ravnoteže te pomaže cjelokupnom održavanju fizičke spremnosti.

Pri nordijskom hodanju aktivira se 90 posto mišića, a opterećenje zglobova nogu i kralježnice smanjuje se za 30 posto, prilikom čega se sagorijeva mnogo više kalorija, a konkretan trening se sastoji od hodanja i razgibavanja uz pomoć štapova.

DOBROBITI NORDIJSKOG HODANJA

  • Aktivno angažuje 90 % mišića tijela
  • Pomaže u zdravom skidanju suvišnih kilograma: troši se od 20 do 45% više kalorija na sat nego tokom običnog hodanja
  • Čini vaše tijelo vitkijim i čvršćim
  • Pomaže pri boljem držanju tijela, smanjuje bol u leđima i popušta napetost u području ramena i potiljka
  • Jača srce i krvožilje
  • Sprečava osteoporozu i artritis
  • Smanjuje opterećenje zglobova nogu za 30%
  • Povećava pokretljivost zglobova; održava gustoću kostiju i gipkost tijela
  • Poboljšava držanje tijela i ravnotežu jačanjem mišića leđa i stabilizatora trupa
  • Pruža vam veću izdržljivost u svakodnevnim izazovima
  • Poboljšava raspoloženje i neutralizira negativne učinke psihičkog stresa

O KURSU NORDIJSKOG HODANJA

Kurs nordijskog hodanja je osmišljen kao reakreativna aktivnost, netakmičarskog karaktera, čiji je glavni smisao druženje. Ovaj program obuke je namijenjen osobama koje žele poboljšati zdravlje i kondiciju. Odličan je način da steknete vještine i znanja koja će vam omogućiti da nastavite samostalno nordijski hodati i održite trajno dobru kondiciju, pokretljivost i zdravu kičmu.

Nordijsko hodanje je aktivnost u kojoj možete uživati svugdje, u svakoj životnoj dobi, tokom cijele godine, u svakom ambijentu i u svako vrijeme. Pomoći će vam da postepeno i neprimjetno poboljšate zdravlje, kondiciju, raspoloženje, a samim tim i kvalitet života.

Samo PRAVILNA TEHNIKA hodanja je sigurna i djelotvorna. Mi ćemo vas naučiti toj tehnici da biste postigli nevjerovatne učinke koje ova aktivnost pruža, a sve to uz druženje sa grupom, osmijeh i dobro raspoloženje!

Na kursu nordijskog hodanja ćete naučiti:

1. Osnovnu tehniku nordijskog hodanja
2. Pravilno hodanje uzbrdo i nizbrdo sa štapovima
3. Doziranje opterećenja
4. Kako unaprijediti zdravlje i kondiciju sa nordijskim hodanjem
5. Kako izabrati opremu
6. Šta/kako dalje

Uvodni čas je koncipiran tako da vam objasni osnovnu tehniku nordijskog hodanja i koncept uključivanja i gornjeg dijela tijela u hodanje. Pravilnom koordinacijom i korištenjem štapova osjetićete kako vas štapovi potiču na bolje držanje i potiskuju prema naprijed.

Naučićete pravilno držati štap i učinkovito koristiti narukvice. Kako budete napredovali u tehnici, dodaćemo brzinu i amplitudu te isprobavati razne mogućnosti koje pruža nordijsko hodanje.

Tokom svakog treninga, treneri će paziti da imate pravilan položaj tijela u hodu, a dodatno će vas naučiti i vježbama sa štapovima koje iznimno učinkovito istežu leđne mišiće, opuštaju i istežu vratno rameni pojas i ostale dijelove tijela.

PRAKTIČNE INFORMACIJE O KURSU NORDIJSKOG HODANJA

POČETAK NAREDNOG KURSA: 3. oktobar 2018. godine

TRAJANJE KURSA: 4 sedmice

ROK ZA PRIJAVE I UPLATE: 1. oktobar 2018. godine

BROJ POLAZNIKA: Broj mjesta je ograničen na 25 po grupi.
Prvih 25 osoba koje ispune prijavu i izvrše uplatu mjesečne članarine do navedenog roka za prijave i uplate imat će zagarantovano mjesto u ovoj grupi polaznika. Svi koji ne budu na listi ove grupe polaznike će automatski biti na listi polaznika za naredni mjesec o čemu ćete biti obaviješteni putem emaila.

CIJENA KURSA:

Prvi mjesec kursa:
1. Tri treninga sedmično (srijeda, petak, nedjelja): 70,00 BAM
2. Dva treninga sedmično (srijeda, petak): 60,00 BAM

Nakon prvog mjeseca, za sve koji žele nastaviti sa kursom:
50,00 BAM mjesečno za tri treninga sedmično

LOKACIJE: Vrelo Bosne, Betanija, Igman, Dariva

TERMINI: Srijeda i petak u 17:45h, nedjelja u 9h

STAROSNA GRANICA: Donja 14, gornje nema

POTREBNA OPREMA: Tene za trail trčanje ili planinarsko hodanje, udobna odjeća i štapovi za nordijsko hodanje

PRIJAVE ZA KURSKLIKOM OVDJE

UPLATE: Uplatu mjesečne članarine moguće je izvršiti svakim radnim danom od 11:00h do 13:00h u prostorijama zgrade Networks (II sprat), na adresi ul. Skenderpašina 1, 71000 Sarajevo, BiH.

Za više informacija možete nas kontaktirati putem emaila: info@sarajevomarathon.ba.

ŠTAPOVI ZA NORDIJSKO HODANJE

Štapovi su jedini dio opreme koji je neophodan. S obzirom da je štap individualan rekvizit, te da mora biti prilagođen isključivo vama, to je ujedno i jedina investicija koja će vam biti potrebna.

Mi vam nudimo tri opcije:

a) Iznajmljivanje štapova tokom kursa uz depozit od 90 BAM koji će vam biti vraćen na kraju kursa ukoliko odlučite da ne zadržite štapove
b) Kupovina štapova kod nas, cijena 90,00 BAM
c) Kupovina štapova samostalno (ispod ćete naći objašnjenje kako izabrati štap pri kupovini)

KAKO IZABRATI ŠTAP ZA NORDIJSKO HODANJE

Za nordijsko hodanje se koriste specifično dizajnirani štapovi koji se razlikuju od planinarskih ili skijaških štapova. Sa skijaškim ili planinarskim štapovima nordijsko hodanje se ne može sprovesti, jer se tehnika značajno razlikuje od npr. planinarenja.

Štapovi za nordijsko hodanje su namijenjeni za pravilno doziranje otpora prema podlozi, čime se dodatno angažuju mišići gornjeg dijela tijela. Izrađeni su od laganih materijala kao što su aluminij, pleksiglas ili karbon. Materijal štapa određuje težinu, elastičnost i na kraju cijenu. Obzirom da štapovi traju godinama, radi se o dugoročnoj investiciji te vrijedi pažljivo izabrati kvalitetan štap.

Štapovi za nordijsko hodanje moraju biti lagani, elastični, imati adekvatnu narukvicu i gumenu cipelicu za hodanje po asfaltu. Neprimjereni štapovi mogu izazvati neudobnost ili čak dovesti do povreda. Ručka i narukvica koje su ergonomski dizajnirane omogućavajuju lakše i ugodnije hodanje. Na kraju štapa nalazi se šiljasti metalni kraj koji se koristi kada hodamo po mekanom terenu, dok se za asfalt natakne gumena kapica.

Štapovi mogu biti teleskopski (podesive dužine) ili fiksni (cijev u jednom komadu). Ako je štap dobrog kvaliteta, nije važno koji tip izaberete.

Štapovi za nordijsko hodanje su dugi od 110 do 140 centimetara. Pri odabiru se treba koristiti formulom za računanje visine štapa koja glasi: vaša visina x 0,68 = odgovarajuća visina štapa. Bitno je odabrati odgovarajuću dužinu jer prekratak ili predug štap može ometati kretanje.

Ukratko, štapovi za nordijsko hodanje trebaju:

  • Biti lagani, izdržljivi i snažni
  • Biti napravljeni od kompozitnih materijala
  • Imati visoko težište, ne prenositi vibracije na ručke
  • Imati ergonomske ručke sa podesivim trakama koje se prilagođavaju veličini zgloba, što omogućava slobodan protok krvi i udobno vježbanje
  • Imati čelični nastavak za hodanje po mekanim površinama i gumeni za hodanje po asfaltu

70,00

BAM PRVI MJESEC KURSA
(3 TRENINGA SEDMIČNO)

60,00

BAM PRVI MJESEC KURSA
(2 TRENINGA SEDMIČNO)

50,00

BAM CIJENA NAKON PRVOG MJESECA
(3 TRENINGA SEDMIČNO)

Rok za prijave i uplate je 1. oktobar 2018. godine. Datum početka narednog kursa je 3. oktobar 2018. godine.

Popunite online formular, uplatite članarinu i prijavite se na kurs Nordijskog hodanja

90%

POVEĆAN ANGAŽMAN MIŠIĆA

20 - 45%

POVEĆANA POTROŠNJA KALORIJA

30%

SMANJENA OPTEREĆENOST ZGLOBOVA